
REKLMACJA/WYMIANA/ZWROT
W celu złożenia reklamacji, zwrotu lub wymiany postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Przygotuj formularz wymiany lub zwrotu (jest to ogólnodostępny dokument).
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji/wymiany i dołącz go do przesyłki.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zgłoszenie chęci zwrotu lub wymiany i odesłanie produktu do nas. Aby odstąpić od umowy lub wymienić towar odeślij go do nas na adres:
HFL Patrycja Fornal
ul. Niewiadomska 14 F
44-273 Rybnik
Zwrotowi ani wymianie nie podlegają przedmioty wykonane na specjalne życzenie klienta. Wykonane specjalnie dla danej osoby. Dotyczy to nadruków na odzieży na specjalne życzenie. Są to produkty z opcją wyboru: rodzaju czcionki, koloru czcionki oraz z dodatkowym nadrukiem.
Szczególną uwagę prosimy zwrócić na:
Szlafroki z nadrukami innymi niż "Panna Młoda", "Świadkowa" nie podlegając zwrotowi ani wymianie, gdyż są tworzone na specjalnie życzenie klienta.
Szlafroki z opcją wydłużenie z dowolnym napisem, także nie podlegają zwrotowi ani wymianie, gdyż są uszyte na specjalnie życzenie klienta.
Jeśli masz wątpliwości czy zamawiany towar będziesz mógł zwrócić lub wymienić - skontaktuj się z nami, a udzielimy dodatkowych informacji.
Zwroty pieniędzy realizowane są tylko przelewem bankowym w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania zwrotu.