Zwroty i reklamacje

REKLMACJA/WYMIANA/ZWROT

W celu złożenia reklamacji, zwrotu lub wymiany postępuj zgodnie z poniższymi krokami: 

Przygotuj formularz wymiany lub zwrotu (jest to ogólnodostępny dokument). 

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji/wymiany i dołącz go do przesyłki.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zgłoszenie chęci zwrotu lub wymiany i odesłanie produktu do nas. Aby odstąpić od umowy lub wymienić towar odeślij go do nas na adres: 

HFL Patrycja Fornal
ul. Niewiadomska 61 B
44-273 Rybnik 

Zwrotowi ani wymianie nie podlegają przedmioty wykonane na specjalne życzenie klienta. Wykonane specjalnie dla danej osoby. Dotyczy to nadruków na odzieży na specjalne życzenie. Są to produkty z opcją wyboru: rodzaju czcionki, koloru czcionki oraz z dodatkowym nadrukiem. Jeśli masz wątpliwości czy zamawiany towar będziesz mógł zwrócić lub wymienić - skontaktuj się z nami, a udzielimy dodatkowych informacji.

Zwroty pieniędzy realizowane są tylko przelewem bankowym w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania zwrotu. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl